Mérens Belgium

Stud-Book du Mérens / Belgium / Merens Stamboek

AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez | 

Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...

AuteurMessage
liesbethdeclerck

MessageSujet: Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...   Sam 19 Avr - 22:21

Ik probeer even enkele fotos te plaatsen van afgelopen woensdag in de les. Hier wordt Pégase gereden door Ronny, mijn lesgever. Ik had een onsteking vd handspier, en zo kon ik ervan profiteren om eens wat fotos te trekken.

Revenir en haut Aller en bas
Tania

Féminin Nombre de messages : 148

MessageSujet: Re: Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...   Dim 20 Avr - 11:27

Dank je Liesbeth ! Leuk om Pégase aan't werk te zien Smile Ziet er wel serieus werk uit trouwens Wink Maar hopelijk heb je niet speciaal je hand bezeerd om eens foto's te kunnen nemen é tongue Veel beterschap !

Ps : klik eens op "berichten" of "messagerie" helemaal boven de pagina van het forum... ik heb je een "privé-bericht" gestuurd Smile

Merci Liesbeth pour les photo's du travail en dressage. çà me semble vraiment sérieus Smile

groetjes
Tania
patricia

Féminin Nombre de messages : 74

MessageSujet: Re: Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...   Lun 21 Avr - 9:58

Pégase loopt wel mooi hé.
bedankt voor de fotos , Liesbeth
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...   

Poging om een fototje van Pégase te plaatsen...
Page 1 sur 1